i HEART u

Thursday, February 17, 2011

jiwa kacau

salam sejahtera dan salam satu malaysia...
saya nurrul ishmah binti md zain dengan ini mengumumkan bahawa...
saya sangat benci berada dalam situasi malam semalam...
situasi ini memerlukan saya memilih antara dua...
kedua-duanya penting for future...
saya benci , marah dan kesal dengan diri saya semalam...
sampai saat ini pun saya rasa menyesal yang amat sangat...
apa perlu buat...
harap2 di masa hadapan saya x macam tu lagi...

ya Allah tolonglah hambamu untuk menghadapi situasi seperti semalam di masa hadapan...
kawan2 pun diharap mendoakan saya...
terima kasih....

p/s: mcam xbtol skit kan entry ni...sorry,sbb tulis mktu kepale hotak yangah bengong n penuh dgn banyak bende...

p/s:spe taw nak install adobe photoshop kt ne...?tq

7 comments:

mR.sYaH said...

sabar yerk.. kdg2 kita kena memilih dlm hidup ni bukan semua kita akan dapat.. klu berlaku situasi camni lg.. buatlah solat istiqarah..

senandung semalam said...

kalau xsempat nak buat..
bnde tu just suddenly came up...

atie rahaman said...

nape ney ishmah..? huhu
kt mne skang??

Sidratul Muntaha said...

lama dah tak tegur kamu...mana menghilang?rindu! hehe...

harap jiwa kamu dah tenang sekarang. :)

Sidratul Muntaha said...
This comment has been removed by the author.
Dark Half said...

kita sentiasa boleh minta petunjukNya
kalau keputusan telah dibuat, stick n work on it!good luck

Yua said...

hidup memang penuh dgn dugaan dan pilihan. bsabar lah sntiasa...