i HEART u

Monday, January 18, 2010

BERTUNANG...

aku balik je ritu, kakak aku cakap ade orang nak masuk meminang aku... peerrghhh... terkejut nak mati... tgk2 dye tipu je... seb bek la aku x xcited lg klau x msti aku wat akak aku beranak wktu tu jgak n aku lah bidan nye...aku akn pakse anak dye keluar... ahhahhahaa... kalau pikir balik xnak la aku bertunang klu btol ade yg nak meminang...awal lg kot... study pun x habis lagi... berangan je la ko... tapi best gak klau tunang... hahahhaha... ade CINCIN BERLIAN kat tangan... hehheee... poyo la ko... tp ape salah nye berangan kan... bak kate orang xde angan2 mne datang impian... btol ke ape yg aku tulis nih...? cm salah je...watever... ;-)))