i HEART u

Saturday, January 29, 2011

saye happy saye xbalik kg lagi...

assalamualaikum dan salam 1 malaysia...

tajuk entry sangat x boleh beli belah ye...
agak stress la pernyataan diatas sebenarnye...
ape x nye,semue status yg aku bace xkira d fb @ blog @ twitter or laman sesawang yg banyak2 tu sme je...

"yeay! da smpai umah"
"best nye dpt blik kg"
"terubat rndu kt family"
n so many2 more...

nak tau nape tensyen???
sebab aku xbalik2 lagi..
ade ni ha kat kolej melati uitm s.alam...
hidup berbatang kara dengan orang yg xboleh balik lagi jugak...
hahhhhahahhaha...

dah la semalam kelas habis pukul 9...
sedih tau you alls...
tp nasib baek i alls punye lcterer baek...
xngantuk n x tensyen langsung...
fyi,i alls pnye lecturer seorang deputy public prosecuter...
hebatkan...kau ade...hahahahhha..
asal aku ckap gedik2 cm ni tah...
geli ketiak rsenye...
hahahahhahaha

tapi ni pilihan sendiri so accept je la...
actually the reason knpe aku xbalik2 ag adalah kerana...
sye n tman2 rapat saye ade kem fasilitator at Pulau Pangkor...

sedihkan xdapat balik on time tp rase gembira jugak sbab so far permohonan nak jd fasilitator uitm s.alam ni berjaya...
nak keluar dari kepompong rama2 yg lame...hik2...
nak bina semangat kepimpinan dalam diri n nak bina keyakinan diri yang tinggi dlm diri aku ni...

sbnrnye bnyk sgt nak cerite tp xde idea nk tulis cm ne...
hohoooo....
out dlu la...
salam...


5 comments:

MR. SYAH said...

wah baguslah dah melibatkan diri.. aku je masih dibawah kepompong.. hehhe..

Amirah said...

xpe2..
kite pn x balik cuti ni T_T

FS said...

FASILITATOR????!
whoahhhh semakin maju ;)

dah lama x sembang!

Unknown said...

lecturer nama apa yg PP tu?

Unknown said...

xpe2 cuti akan dtg balik yer.. hehe