i HEART u

Friday, September 17, 2010

jangan maen2!!!

m.rajoli...
pelakon vateran malaysia...

ade cakap da meninggal...
ade jugak cakap dalam keadaan kritikal...

mane 1 betol...
jangan maen2 dengan nyawa orang...
takut pulak keluarga beliau kecil hati...
pape pun kite doakan yang terbaek untuk beliau...
nak lagi confirm tunggu besok kat paper...

muhshi2:one of my fav actor...

13 comments:

soffea said...

tahu takpe.. ade gak terbace pasal nie.. haih.. takpe. selagi tak kuar berita, tak sahih le tu.. hehe.

masam.atie.manis said...

btoi2, tah pape brite, huhu

mR.sYaH said...

tu r aku pun ada dgr..

eik`S noName said...

tu la...esyad pom baru dengar jugak nie...

EpoL ჌Madd said...

Harap tiada apa yang serius,
doakan yang baik. Itu sudah cukup. :)

NICK IRFAN said...

entahlah mne 1 btol ni???

nas said...

tapi nak buat camne...
paper skunk da sebut beliau sudah meninggal jam 10.30 malam..
al fatihah buat dia :(

nas said...

tapi nak buat camne...
paper skunk da sebut beliau sudah meninggal jam 10.30 malam..
al fatihah buat dia :(

hamzah ian said...

alfatihah..

NICK IRFAN said...

dia dah meninggal dalam berita pun ada beritahu gak... al fatihah utk m rajoli...

naz said...

eh dah meniggal lah. da kebumi pun. AL FATIHAH

HairiAks said...

Al-Fatihah unt ARWAH...

blakepaghe said...

Al-Fatihah untuk Allahyarham M. Rajoli