i HEART u

Sunday, September 19, 2010

sad love season!!!

assalamualaikum...

dalam bulan islam yang mulia dan gembira ni banyak pulak kisah sedih yang aku dengar...
especially tentang berita kematian...
sedihnye...
sepatutnye bulan untuk bergembira ni di rai tp ditangisi pulak...

kepada family,sanak sedare yg menghadapi situasi sedih ni harap sabar tabah dan redha...

banyak sangat berita kematian akhir2 ni...
kematian datuk sosilawati lawiya yang mati dibunuh, dibakar and dibuang abunye...
sangat kejam ye kau datuk peguam...
kalu xkena gantung sampai mati xtaw la...
semoga roh pengasas nv tu dirahmati Allah SWT...

second kematian n yang paling terbaru pelakon vateran kite la...
m.rajoli...
sedeyh ye dengan berita kematian beliau...
menderita penyakit yang dah agak lame...
moga beliau tenang disana...

next2 nye secara general...
pg td dengar berita kematian adik kepada kawan,kawan aku...(betol ke?)
kesian...cara pergi nye amat menyedihkan...
even xkenal...

then kawan ayah kawan aku...
kesian..tragis jugak kematiannye...

lepas tu sal demam di musim raya..
aku pegi beraya umah orang,
ade je yang demam...
dr kodiang ke sungai petani...
hampir setiap umah ade je yang xsihat..

salah sorang nye sepupu aku...
aku g umah die xbangun dari katil...

balik dari sp raye keempat..
aku pun turut demam...
berjangkit ngan sape pun xtaw...
terok la jugak...
orang datang pun xkuar bilik...
sepesen cm sepupu aku...

sampai sekarang batuk xhabis2 lagi...
cepat la ye..
terseksa sye sbb awk, batuk...

muhshi2:raye kali ni duet raye paling sikit...
muhshi2:semoga yang meninggal di bulan mulia ni tenang di sana.. al fatihah...
muhshi2:bermulanye pengembaraan aku n teman2 prelaw uitm kedah.... gud luck semue...


11 comments:

eik`S noName said...

owh...yela...ade gak kawan2 esyad yang demam...aduh2...
hope get well soon

mR.sYaH said...

kakak aku pun demam gak..

arap cepat sembuh..
batuk pun agak seksa gak kan..

CERITA LEBAT said...

dtg melawat n memfolow

EUNHYUKKIE's WIFE TO BE said...

aku blh blah la, x de la sikit sgt.

NICK IRFAN said...

raya ni byk plak org x sihat?? moga2 kita sihat selalu.. amin,...

soffea said...

saye pon rase cm nak demam nie. huhu.

EpoL ჌Madd said...

Jaga diri baik-baik keh,
selagi masih hidup,
cuba teruskan juga. :)

Fakhrur Razi berkata said...

huhu
Allah beri kite mcm2 jenis ujian ;)
inshaAllah xde ujian yg diletakkan melebihi had upaya kte~

tke care sayangi nyawa anda..
demam sikit pun pergi buat rawatan
(bak kata iklan) xD

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

alfatihah pada yang pergi
selamat raya pada yg tak pergi

Zamil Afiq said...

sedih bila bercakap pasal m.rajoli

NICK IRFAN said...

risau plak skrg mcm2 penyakit ada...