i HEART u

Thursday, July 8, 2010

ampunkan aku Ya Allah ;(


assalamualaikum warahmatullahhiwabarakatuh!!!

nk lepas gian berblogging...
hhahhahhahaa...

korang selalu dgr x lagu2 yg cm islamic...
n korang hayati x lirik nye...?
n klau korg hayati lirik tue korg insaf n wat x mcm ape yg ade dlm lirik tue...?

aku selau n ske sgt dgr lagu2 cm islamic ni...

muhasabah cinta...
tahajjud cinta...
satu cinta...
n bnyk lg la...
semuenye tntg cnte kpd Allah yg Maha Esa...

tp knpe aku x buat cm ape yg dlm lirik tue cakap r...?
sedey aku, insaf aku cme rse wktu dgr lgu tue je n lgsg x di apply kan dlm hidup...
rse bersalah pun ade...
coz kte taw bnde tue tp kte x wat n trus wat...
teroknye aku ni kan?

ha! cbe korg hayati lirik ni...

ni tjuk nye SATU CINTA by star five..

Ku memohon dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah s’gala dosa dalam diri
Ku percaya Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku… Keimananku…

Ku memohon dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah s’gala dosa dalam diri
Ku percaya Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku… Keimananku…

Engkau satu cinta
Yang s’lamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu
Walau seribu rintangan
Kan menghadang salam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu
Ku pasrahkan…

Oh Tuhan… s’lamatkanlah hamba ini
Dari segala fatamorgana dunia
Oh Tuhan… jauhkanlah hamba ini
Dari hidup yang sia-sia

n dalam lagu tahajjud cinta by siti nurhaliza plak ade 1 part yg aku suka...

Terlalu lama aku mencuba
Terlalu banyak cinta yang ku damba
Tiada yang sempurna hanyalah fana
Tuhan ampuni hambaMu

terlalu bnyk cnta yg ku damba...
dr manusia...
xbetol tue and x boley ishma...
kat Tuhan x plak slalu ko damba cinta Dia

muhshi2: aku tulis ni x pakai hati so cm xbest tp nk update gak.... hahhahhaa...
muhshi2:tetibe je rase nak kahwin sangat2... ahahahahha...
muhshi2:bala mggu ni da settle...bala mggu depan menunggu... adoiyai!!!
muhshi2:u hav to be strong... ;) aja2 fighting... ;)

6 comments:

MOFASAD said...

suka lagu sumayyah...



best!!!

kalau karok suka nyanyi lagu 2






>>__________<<

Anonymous said...

suke tahajud cinta!

Unknown said...

meh sini aku carik kn jodoh ;p

hans said...

owh..aku suka lagu rancak jer...
ehehhee

Nas said...

ak po ske lagu2 nasyid..tp certain jerk..
huhu..hah?? ko nak kawen??? ehehehe

Sidratul Muntaha said...

Dengar lagu nasyid time sedih2 insya Allah akan bg motivasi.cubalah:)

hehe.nak kahwin dah ke? :)